Algemene Voorwaarden www.roosvandermeijden.nl

Goede algemene voorwaarden zijn belangrijk voor webwinkelier en klant. Hier kun je de Algemene Voorwaarden van www.roosvandermeijden.nl en Roos van der Meijden nalezen. Niet alleen de overheid creëert regels om de veiligheid van jouw aankoop te waarborgen. Ook ik als webwinkelier stel je graag op de hoogte van de leveringsvoorwaarden. Bij het betalen van je aankoop ga je akkoord met de Algemene Voorwaarden en  is er een overeenkomst tussen ons tot stand gekomen. Ik raad je dan ook aan de voorwaarden aandachtig door te nemen en kennis te nemen van de werkwijze van www.roosvandermeijden.nl en Roos van der Meijden. Dit kan vervelende situaties voorkomen! Indien je vragen hebt over de voorwaarden, dan kun je uiteraard contact met mij opnemen.

 

Artikel 1 – Webshop

1.1. De webshop is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Op onze website kunt u het KvK nummer en BTW nummer vinden. Tevens vindt u daar ook mijn contactgegevens.

1.2. Betalingen in de webshop gaan via Mollie Payments welke is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat ik aan alle wettelijke eisen voldoe met betrekking tot de beveiliging van jouw persoonsgegevens en betaalgegevens. Ik streef naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van jouw gegevens. Bij misbruik door hackers zal ik aangifte doen bij de politie.

1.3. Ik verstrek jouw persoonsgegevens nooit aan derden.

1.4. Ik ben verplicht om bij mogelijke verdenking van misbruik of fraude, aangifte te doen bij de politie.

1.5. Ik streef ernaar om jou te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer je twijfels hebt over de aankoop van een product, neem dan altijd contact op. Ik zoek graag samen naar een oplossing.

1.6. Je kunt je inschrijven voor de nieuwsbrief. Je wordt dan elke maand op de hoogte gehouden van exposities, kunstbeurzen en nieuwe schilderijen.

 Artikel 2 – Bedenktijd

2.1. Je hebt 14 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht je binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kun je het product aan mij retourneren, zonder dat je het product zelf hoeft te betalen. Je betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Indien je al een betaling hebt gedaan, ontvang je een creditfactuur en wordt het door jou betaalde bedrag op je rekeningnummer teruggestort.

2.2. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen onbeschadigd te zijn voorzien van de originele verpakking. Op beschadigde producten kan geen geld worden teruggeven.

2.3. Er zijn een aantal producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden. Producten die niet aan ons geretourneerd kunnen worden binnen 14 dagen zijn tijdschriften en digitale producten als e-boeken en toegangskaarten. Ben je echter niet tevreden over een van deze producten, neem dan wel altijd contact op. Ik zoek graag samen naar een goede oplossing.

Artikel 3 – De overeenkomst

3.1. De overeenkomst tussen de webwinkel en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden en hij de webwinkel heeft gemachtigd het geld van zijn rekening af te schrijven, wanneer de klant een betaling heeft voldaan via iDEAL of bankoverschrijving, of wanneer een factuur achteraf verzonden is aan de klant. Nadat de bedenktermijn van 14 dagen is verstreken en de betaling is ontvangen door de webwinkel, is de klant eigenaar geworden van het betreffende product.

3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.

3.3. Jij bent als klant verplicht je betalingsverplichting aan de webwinkel na te komen. Indien je niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvang je van mij een herinnering. Heb je na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht je na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zal ik de incasso uit handen geven aan een incassobureau.

3.4. Nadat je tot aankoop bent over gegaan, ontvangt je van mij een schriftelijke bevestiging per e-mail van je aankoop. Daarin staat het product dat je hebt gekocht, wat het je kost en waar je met eventuele klachten en opmerkingen terecht kunt.

3.5. Ik ben aan jou verplicht het product of artikel binnen 30 dagen te leveren. Mocht door onvoorziene omstandigheden het artikel niet binnen deze periode leverbaar zijn, dan zal ik jou daarvan schriftelijk op de hoogte brengen. Na het verstrijken van deze 30 dagen krijg je van mij het eventueel al betaalde aankoopbedrag terug.

3.6. De levering van producten in het buitenland kan langer duren dan een levering in Nederland. De kosten die voor een verzending naar een adres in het buitenland in rekening worden gebracht, zijn voor jou zichtbaar wanneer je tot de aankoop van het product overgaat.

Artikel 4 – De prijs

4.1. De prijzen die op onze webshop staan vermeld, zijn altijd inclusief BTW. De kosten die betaald moeten worden voor het verzenden van het product, worden zichtbaar wanneer je het product hebt toegevoegd aan je winkelwagen.

4.2. De prijs die bij het product op de website wordt vermeld, kan niet wijzigen tijdens je aankoop.

Je betaalt het bedrag dat zichtbaar is bij het product en wat tevens aan je bevestigd wordt, indien je elektronisch akkoord gaat met de aankoop. Daarin wordt de aankoopprijs opnieuw vermeld.

4.4. Wanneer je een product koopt tijdens een periode waarin geen actie geldt, kom je achteraf ook niet in aanmerking voor korting.

Artikel 5 – Klachten en garantie

5.1. Klachten over de levering dienen in eerste instantie telefonisch gemeld te worden. Ik sta je graag te woord. Ik zal dan met de desbetreffende bezorger contact opnemen betreffende de levering van het product.

5.2. Klachten over het product zelf, kunnen telefonisch of schriftelijk aan gemeld worden. Beschrijf je klacht zo specifiek mogelijk. Ik zoek daarna graag samen naar een goede oplossing.

5.3. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk of telefonisch. Je kunt zelf aangeven wat je prettiger vindt.

5.4. Indien je bij één van mijn artikelen een gebrek of defect ontdekt, verzoek ik je binnen 48 uur na levering hier melding van te doen bij mij.

5.5. Vertoont een product gebreken binnen de normaal te verwachten levensduur, neem dan altijd contact met mij op.

 

Indien je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden van www.roosvandermeijden.nl en Roos van der Meijden, verzoek ik je vriendelijk het vakje aan te vinken. Zonder het vakje aan te vinken, kan er geen overeenkomst tot stand komen. Uiteraard hoop ik van harte dat je veel plezier zult hebben van je aankoop!